الندوة المجانية لتعليم صوتيات اللغة الإنجليزية كاملة

الندوة المجانية لتعليم صوتيات اللغة الإنجليزية كاملة



تحت مبادرة تعليم صوتيات اللغة الإنجليزية يتم عقد دورات مجانية بشكل دوري بمقر الشركة. الندوه القادمه السبت القادم 24/9/2011 الساعه الخامسه
ملحوظة هامة: عند اكتمال العدد داخل القاعة فلن يسمح بالدخول بعد بدأ المحاضرة في الساعة 5:15 الخامسة والربع – احجز مقعدك عن طريق تسجيل اسمك عن طريق الهاتف.
--------------------------------------------

في هذاالبرنامج تستطيع التغلب علي المشكلات التالية: • ممكن أعرف اسمع كويس بس للاسف مبعرفش أقول ازاي • عندي كلمات كتيرة حافظها بس بنساها بسرعة • مشكلة حياتي هي القواعد ........مبحبهاش • انا مبعرفش اقرأ إنجليزي خالص....والصراحة بقي أنا متعئد منه • عندي مشاكل في النطق...مش عارف أنطق صح • اية الفرق بين النطق الأمريكي والبريطاني....وأعرف أفرق بينهم إزاي؟ • نفسي اتعلم انجليزي بسرعة واعرف اتكلم كويس....أعمل اية؟؟ • احيانا بتفرج علي افلام انجليزي ...أحيانا بفهم...وأحيانا كتير...مبفهمش ولا حاجة ....أعمل اية؟ • أخدت كورسات في أماكن كتير بس محستش بتحسن في مستوايا • عايز أعمل رسالة الماجستير بس المشكلة هي الإنجليزي و الــ"TOEFL". وللأسف مبعرفش أترجم المصادر اللي بحصل عليها. • اية الــــ "TOEFL" 
 دة ويعني اية الــــ IELTS
 

للاتصال: 37609532 – 0102877142 – 0102877234 – 0187486023 – 0168608059  
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 مقر شركة أوول بروجرام – 7 شارع الموسيقار علي إسماعيل – محطة مترو الدقي